längesen jag la in nåt nu....

image45
Tror jag gjorde denna efter en skiss till nån tävling.. men helt glömt bort vilken :-) (har inte skickat in...) skrev ut kortet på cardstock... blev lite harmoniskt tycker jag... är nöjd...
image46
Kortet blev suddigt... men då de på bilden inte är tillfrågade om de ville vara med på nätet så är det väl bara bra ;-)
Fick hjälp av Pernilla då jag körde fast helt här..
image47
Tycker denna blev jättehöstig o är jättenöjd!!!
image48
Inte lika nöjd.. rubriken (alltså innebörden) men inte nöjd med färgen på texten... o korten blev lite suddigt
image49
kortet blev även här suddigt... :-( måste kolla kameran...image50
extremt enkel :-) på taggen står de lite om moster :-) kommer fler om alla i släkten...
image51
är så nöjd med myrorna :-)

Kommentarer
Postat av: Tina (alias nenna81 )

Jättefina LO´s!!
Kul att se lite nytt, brukar kika in då och då.
Hoppas vi kan träffas och scrappa nån gång vi i smålandstråden =)

Kraam Tina

2008-02-21 @ 16:29:36
URL: http://nenna81.blogg.se
Postat av: Bark

Åh vad mycket fint du gjort. Gillar de softa färgerna på den översta Lo:n. Kikar in snart igen.

2008-03-07 @ 14:39:10
URL: http://minibark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0