scrapträffarna ökar aktiviteten ;-)

image52
Valde kort efter papprena för en gång skull :-) älskar de färgerna.... Och rubriken kommer vår årstiden VÅR inte att de var "våran" fika... :)
image53
Våra kompisar smet o gifte sig och jag har ju aldrig scrappat ett bröllopskort så de här blev lite övning;-) Ganska nöjd... Deras bröllop gick i svart rött och pärlor.. o jag försökte få med de... kortet är dåligt o LOn bättre i verkligheten.. pärlorna är de vita prickarna runt kortet... Sen finns de lite glitter som inte syns..

Kommentarer
Postat av: nilla_r

Skönt att höra att träffar ökar aktiviteten! Och roligt att se dina layouter! Jag vet ju vad som hände med den ena... ;-) Den blev bättre nu!

Jag har taggat dig också. Kolla här:
http://nillar.wordpress.com/2008/03/14/taggad/

Svara bara om du har lust!
/Pernilla

2008-03-14 @ 17:39:23
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0