scrappen har legat nere läääänge.. men nu är jag igång igen:-)



Med nytt hus och gravid och allt så har det inte blivit så mycket men de här är vad jag åstadkomit det sista året ungefär :-) men nu är jag på super G igen :-)


Bra hjälpreda i trappan :-)


Senaste nytillskottet i familjen i storebrors knä... Blev fel med rubriken.. men men.... gick inte att flytta.. :-(


Kameran gör inte färgerna rättvisa.. VILL HA NY KAMERA


finns inga fler ord ;-)


Dålig bild.. o orkade inte plocka ur plastfickan... Min första i detta format..


sthlmsresa..


fotad i plastficka...



De tre sista är till bröllopsalbumet...

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Camilla! Inte visste jag att du var en sån hejjare på scrapbooking! Eller bloggande heller för den delen! Trevligt att nu köpt hus, får man fråga var? Hoppas du har det fint och att familjen mår bra! Kramar

2009-05-13 @ 18:48:17
Postat av: Jessie

Åååå va fin den sista va!! Eller ja, alla är ju fina men den föll mig extra mycket i smaken =).

Syns i mon!

KRAM

2009-05-14 @ 06:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0